Reklamace
Všechny kvantitativní / kvalitativní / logistické stížnosti by měly být hlášeny přímo našemu zákaznickému servisu nebo příslušnému obchodnímu zástupci. Každé oznámení by mělo obsahovat veškeré potřebné informace v reklamačním protokolu, který od nás po vyžádání dostanete. Zasláním správného a vyplněného reklamačního protokolu výrazně usnadníte a urychlíte celý reklamační proces.
Kvantitativní stížnost
Reklamace množství je třeba nahlásit na zákaznický servis nejpozději do 3 dnů ode dne dodání objednaného zboží.
- Index / EAN
- Množství (přebytek nebo nedostatek)
- Číslo prodejního dokladu (DL nebo FK)
- Očekávání zákazníka po přijetí reklamace:
- Chybějící – Oprava faktury nebo dodání zbývajících kusů
- Přebytek – Faktura nebo vrácení přebytečných kusů
Kvalitativní reklamace
Reklamace kvality zboží uplatňujte na zákaznickém servisu nejpozději do jednoho měsíce ode dne zjištění vady výrobku.
- Index / EAN
- Množství
- Číslo prodejního dokladu (DL nebo FK)
- Popis závady
- Foto s viditelnou vadou
- V případě chemických produktů musíte také uvést číslo šarže a datum výroby
- Očekávání zákazníka po přijetí reklamace (oprava nebo výměna)
Logistické reklamace
Logistickou reklamaci (poškození zboží při přepravě) je třeba nahlásit na zákaznický servis nejpozději do 3 dnů ode dne převzetí objednaného zboží.
- písemný protokol s dopravcem (zákazník může zavolat přepravci do 3 dnů ode dne doručení za účelem sepsání škodního protokolu)
- Index
- Množství číslo prodejního dokladu (DL nebo FK)
- Úplný popis poškození (viditelné při dodání nebo rozbalení)
- Foto s viditelným poškozením
- Očekávání zákazníka po přijetí reklamace (oprava nebo výměna)
Podejte stížnost
Stížnost na službu
Chcete-li odeslat stížnost na službu, kontaktujte nás pohodlným způsobem:
- zavoláním nebo napsáním přímo do služby Rawlplug:
- tel.: +420 596 636 397
- info@rawlplug.cz
- prostřednictvím obchodního zástupce Rawlplug, který se stará o vaše prodejní místo