Stížnosti
Všechny kvantitativní / kvalitativní / logistické stížnosti by měly být hlášeny přímo kanceláři zákaznických služeb. Každé oznámení bez závady na jeho typu by mělo obsahovat všechny potřebné informace, co je třeba udělat. Odeslání správné přihlášky výrazně usnadní a urychlí celý reklamní proces.
Kvantitativní stížnost
Reklamace množství je třeba nahlásit na Zákaznický servis nejpozději do 7 dnů ode dne dodání objednaného zboží.
- Index / EAN
- Množství (přebytek nebo nedostatek)
- Číslo prodejního dokladu (DD nebo FK)
- Očekávání zákazníka po přijetí reklamace:
- Chybějící – Oprava nebo odeslání chybějící části
- Přebytek – Vrácení dodatečné části nebo faktura
Stížnost na kvalitu
Stížnosti na kvalitu zboží uplatňujte na Zákaznickém servisu nejpozději do jednoho měsíce ode dne zjištění vady výrobku.
- Index / EAN
- Množství
- Číslo prodejního dokladu (DD nebo FK)
- Popis závady
- Foto s viditelnou vadou
- V případě chemických produktů musíte také uvést číslo šarže, datum a QC, pokud jsou na kartonech
- Čekání na zákazníka po přijetí reklamace (oprava nebo výměna)
Logistická reklamace
Logistickou reklamaci (poškození zboží při přepravě) je třeba nahlásit na Zákaznický servis nejpozději do 7 dnů ode dne převzetí objednaného zboží.
- písemný protokol s dopravcem (zákazník může zavolat přepravci do 7 dnů ode dne doručení za účelem sepsání škodního protokolu)
- Index
- Množství Číslo prodejního dokladu (DD nebo FK)
- Úplný popis poškození (viditelné při dodání nebo rozbalení)
- Foto s viditelným poškozením
- Čekání na zákazníka po přijetí reklamace (oprava nebo výměna)
Podejte stížnost
Stížnost na službu
Chcete-li odeslat stížnost na službu, kontaktujte nás pohodlným způsobem:
- zavoláním nebo napsáním přímo do služby Tool Service:
- Tel.: +48 (71) 320 92 18
- serwis@rawlplug.com
- prostřednictvím obchodního zástupce Rawlplug, který se stará o vaše prodejní místo